sunnuntai 20. toukokuuta 2012

The road is long, we carry on

Tänään oli vaihteeks taas vapaa päivä ja käytinki sen kokonaan siivoiluun ja valintakokeesee lukemisee. Huomenna taas töihin aikasin aamulla. Aamuvuoroijen huonopuoli on se et pitää herätä jo ennen kuutta, mut hyväpuoli se, et pääsee aikasin töistä verrattuna muihin vuoroihin. (jos voi sanoo et pääsee aikasin ku pääsee klo14.45)
      Nyt ku oon lopettanu siivoomisen, joka kyl jatkuu toisena päivänä, meen suihkuu ja kuuntelen hyvää musiikkia. Jos jaksasin keskittyä, ni lukisin valintakoekirjaa, mut ajatus karkaa liian usein ja alkaa nukuttamaa, joten luovutan ihan suosiolla. Valintakoekirjan aihe on sinänsä ihan mielenkiintonen, joten ihmettelen vähän et miks miuta niin alkaa väsyttää sitä lukiessa. Toisaalt se teksti on aika raskasta, varsinki kaiken siivoomisen tai työskentelyn jälkeen. (Luen yleensä aina joko töitten jälkeen tai muuten vaa illalla, ku oon jo tehny kaikkee muuta)
Musiikkia nyt kuitenkin tässä:
Tän musiikkivideon näin ekan kerran voicelta, ku selailin kanavilla tylsistyneenä. En yhtään muista oonko kuullu tätä radiosta, varmaan olen... Täs on jotain mistä tykkään, vaikka ton laulajan ääni vähän "maaniselta" kuulostaakin... ;)
Tätä on soitettu ahkerasti radiossa ja oon jammaillu joskus kassallaki tän tahtiin ku on ollu hiljasta *haha!*

Mukavaa viikon jatkoa!
PS. Keskiviikkona on valintakokeet Helsingissä! Toivottaan parasta ja pelätään pahinta!

1 kommentti:

  1. musta tuntuu et oon kuullu ton ekan joskus radiosta ku olin kaupassa :) ihan jees biisi :)

    VastaaPoista